08 April 2013

. H A P P Y B I R T H D A Y .


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum. Yeah ! :) 

Yuhuuuuuu SYAMIL, abang tough plus melting CATERING.
*Hang ingat tak aku sapa ? Ingat tak ? Hang sombong kot time amek result hari tuu :/
*Tacing dengan hang 1 saat. HAHA.
*See ? Ape yang aku janjikan aku dah tunaikan. Aku nak tulis pasal birthday hang kat blog :)

Now, ehem ehem hello stalkers. Time to update. Lamo jugak kan Aya tak update ?
Hampa rinduu tak kat Aya ? Mesti rinduu kan ? #Ayatmintakpenumbok ;D
Hari ni takda nak update apa pun. Cuma nak ceghito pasal birthday classmate Aya ajo.

Siapaa punya birthday hari ni ? Siapaaa tahuuu Aya bagi 10 helai daun. Haha.
Gerenti la korang tahu. Tengok kat atas pun dah mention nama kan ?

Nak tahu ke macamana wajah abang tough Catering ni ? Hihi. Mai scroll bawah naa.


Berkaca mata macam Nobita. Serius muka dia macam Nobita :p
Eheee, sebelum tuu tengok blog ni mesti perasan ada perubahan kan ?
Okay tak skin yang Aya guna ni ? Nak jawab just tinggalkan komen dalam KOTAK SUARA.

SYAMIL, happy birthday. Now you are 18 y/o. Dah tuaaa. Kesian hang. Hehe.
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Semoga Allah sentiasa menjagamu selalu. Semoga bahagia disamping orang tersayang. Aku mintak maaf kalau hang ada terasa hati dengan aku. Aku saja mengusik hang je. Walaupun hang selalu bagi aku naik hangin, tapi aku tak pernah benci hang sebab hang kawan aku sampai bila-bila. Okay Syamil, belajaq rajin-rajin naa. Tu pun kalau hang sambung belajaq la k :)

  Dah selesai update entry hari ni. Aya tahu korang bosan baca. Sorry la taw. Takde cerita terbaru pun. Next time singgah la lagi baca entry Aya. Tu pun kalau sudi. Selamat malam. Assalamualaikum.