30 April 2014

. Kiriman Allah .


Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum you alls.
Eceh, speaking London you :p

Ya Allah blog sape yang banyak labah-labah nie.
Hacuum. Banyaknya habuk :O
Fuh fuh... Lamanya tak update. Hahaha.

Maaf la kepada peminat setia yang sentiasa menunggu update Aya.
Aya buzy and malas tahap dewa nak menaip.
Hahaha... Tapi... Ada ke peminat setia blog Aya ni ?
Alaaa... Jangan nak perasanlah Aya.
Entah-entah sorang pun tak jenguk blog kau ni ha. Kehkehkeh :)

Abaikanlah apa yang daku merepek di atas itu ya.
Ops, lupa... Sihat tak sahabat-sahabat sekalian ?
Sila la jawab dalam hati ya ^^

Actually rindu sangat nak berblogging.
Tapi macam Aya cakap tadi yang Aya malas tahap dewa nak menaip ni.
Disebabkan Aya tengah semester break, tu yang rajin sikit nak menaip.

Erm, cepat sungguh masa berlalu.
Aya pun nak masuk semester 3 dah.
Aya tengah tunggu keputusan exam ni.
Agaknya semester ni dapat berapa pointer la.
Takutnyaaa. Kalau pointer jatuh, memang kene usaha lebih lepas ni.
Aya ni banyak sangat main la.
Entah bila nak insafnya. Ohok -_-"

Eh, banyak dah terpesong ni.
Aya pun tak bagitahu nak cerita apa harini kan ?
Harini terbukak hati nak cerita pasal kawan Aya sorang ni. Hihihi.


Taraaaa... Cop cop, ce tengok pipi dia. Mok kan ? Hehehe.
Disebabkan pipi dia tu, Aya bagi nama kat dia "Ina Mok !!!"
How sweet I'm right ? Kuikuikui :p
Nama penuh dia ni sebenarnya sedap sangat...
Macam gula-gula...
Nak tahu tak nama dia apa... Ringkas ok nama dia ni.
AMANINA KAMAL ! See, Aya dah cakap nama dia ringkas je.
Ina... Jangan marah hanya gurauan semata-mata. Hahaha.
Amanina ni satu sekolah dengan Aya time sekolah vokasional dulu.
Seorang yang baik dan suka buat lawak. Hahahaha :D

"Ina... Aku tak tahu kita start kenal bila... Yang aku ingat dulu. Bila time rehat je, aku akan p koperasi. Dan time tu aku akan lalu kelas hang. Time tu hang conpem akan kacau aku kan ? Rindunya aku kat kawan aku yang suka kacau aku ni. Hehehe. Aku tahu kita ni tak berapa rapat sangat. Tapi aku nak hang tahu yang aku sangat bersyukur Allah kirimkan kawan sebaik hang. Tapi aku je yang tak reti menghargai anugerah Allah ni. Aku salah. Aku tahu aku salah. Hmm. Aku mintak maaf sebab banyak melukakan hati hang noh. Aku tahu aku banyak buat salah pada hang. And now, aku cuba dan akan terus mencuba jadi kawan yang terbaik buat hang. Maafkan aku ye. Terima kasih sebab hadir dalam hidup aku dan menerima aku sebagai kawan. Terima kasih jugak sebab selalu kongsikan ilmu agama pada aku dan always menasihati aku. Aku harap kita boleh jadi sahabat dunia akhirat ? InshaAllah, ameen. And aku harap bila aku dah tiada nanti, tolong doakan aku selamat di alam sana. Aku sayang hang kerana Allah. Tolong pimpin aku ye ? Kerana aku lemah menempuh semua ini seorang diri :') Thanks for everything."

  

2 comments:

na said...

Bukan InaMok lah. Ina tOmey tOmey. Hahaha :p

Jadilah sahabat yang terbaik sebelum kita mendapat sahabat atau kawan yang terbaik juga. ^____^
Ukhwah Fillah

نورشافقه بنت محمد جوبير said...

Mace-mace la hang nie. Hahaha.

Semoga kita diizinkan Allah untuk berjumpa. Rindunyaaa kat hang T_T Hehehe.