16 August 2012

. Majlis Khatam Quran .


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum semuaaa :P 

Penat sungguh hari ni. Mengeluh la pulak. Yela, baru balik dari hostel la katakan. Tadi at sekolah ada MAJLIS KHATAM QURAN. 


 `Terdiri daripada 11 orang guru lelaki & 11 orang pelajar lelaki*

So, bila campur ada la 22 orang. Hahaha. (macam la aku sorang je yang reti tambah2 --')
Hm, rasa sekejap je nak akhir BULAN RAMADHAN. Aku rasa tahun ni tahun yang paling nikmat bulan Ramadhan dari tahun-tahun yang lepas. Aku pun taktahu kenapa :') Lagi dua hari je nak habis bulan RAMADHAN. Rasa macam nak nangis. Sebenarnya tak puas nak sambut bulan RAMADHAN tahun ni. Nak TADARUS, nak menjalani ibadah PUASA. Takpe la, kalau Allah panjangkan umur, dapatlah aku sambut bulan RAMADHAN untuk tahun depan. Insha Allah.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aya taktahu kenapa, tiba-tiba aku tersuka dengan lagu ni:
TEMAN PENGGANTI-Black feat Malique
Ni mesti pasal AFIQ, kawan sekelas aku. Dia selalu melalak menyanyi lagu ni kat kelas. Hahaha.
Memain ja, jangan tacing AFIQ oi. Aku rasa korang pun dah penah dengar kot lagu tu. Okay, sampai sini sahaja UPDATE ku* Assalamualaikum :D