30 November 2014

. Practical Student .


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.
Tudia lama sungguh tak mengupdate.

Eh... Hai semua. Sihat ?
Macam tak percaya cuti ku sudah habis.
1 bulan ni nak kata puas pun tak jugak.
Nak kata tak pun rasa macam tak logik.
Hahaha. Apebenda la yang dimerepekkan.

Meh nak share sikit pasal cuti semester sebulan.

First...
Cuti ni tak kemana pun.
Duduk rumah je. Keluar pun area-area sini je.
Nak keluar 1 family sekarang ni tak best.
Sebabnya, tak complete 1 family.
Yela, bukan senang nak kumpulkan semua siblings.
Cuti tak sama. Haritu kakak balik tapi abang yang sorang tu tak balik.
Minggu lepas abang tu balik, kakak pulak takda.
Cemtuuulah putarannya.
Kekadang Aya takda kat rumah, tapi abang kakak ada pulak.
Nak buat macamana kan.

Second....
Cuti ni ada laa jenguk Umai & Yaya tu.
Makin lama makin besa.
Ingat time Aya jaga diorang dulu.
Masing-masing kecik lagi.
Masa berlalu begitu pantas.
Dua-dua dah pun boleh main sesama.
Cakap pun dah pandai cuma pelat sikit.
Hehehe. Rindu nak jadi babysiter macam dulu.


Third...
Cuti ni jugak dok spent time dengan Hamudah & Najwa.
Kawan setaman. Kawan kecik-kecik.
And segala type of kawan laa. Hahaha.
Pergi pasar, pergi jeti. Tu jela koje kiteorang.
Nak berjalan jauh sengkek pulak. Huaaaa.


Forth...
And lastly, cuti ni melayan karenah kawan-kawan kat ws & wc.
Ina, Jamilah, Adik Ain, Adila, Bella, Izzah, Ana and ramai lagi.
Terima kasih semua sebab teman aku time aku tak dapat tidur malam.
Terima kasih semua sebab melayan karenah aku.
Terima kasih semua sebab menggembirakan aku.
Muehehehe, kepoyoan melanda.

And now nak kaitkan dengan tajuk post harini.

Pejam celik pejam celik, Aya sudah pun masuk semester 4.
Semester yang akan membawa Aya ke dunia pekerjaan.
Sungguh, dalam hati ni macam-macam feeling ada.
EXCITED, TAKUT AND MACAM-MACAM la.
Bercampur baur perasaan time ni.

Sebelum tu...
Alhamdulillah pointer untuk semester 3 ni okay.
Tak expect sebenarnya dapat pointer macam tu.
And disebabkan Aya past semester 3 ni, Aya dapat p praktikal ni.
Kalau tak okay, memang kene repeatlah cite dia.
Syukur semua dipermudahkan.

Esok dah start untuk pendaftaran kat hotel tu.
Aya kene sesuaikan hidup kat sana.
And kene sesuaikan dengan kawan-kawan baru kat sana.
Nasib baik, bestfren Aya, (Shiba and Ana) praktikal sekali.
Senang sikit.
Kalau ada pape masalah roger diorang je.
Yela, friendship dah hampir 2 tahun.
Mesti susah senang sama-sama ^_^

Oklah. Nak cerita panjang pun...
Aya tak tahu keadaan and persekitaran kat sana tu macamana.
Nanti ada masa Aya cerita sedikit pengalaman Aya kat sana ye.
Assalamualaikum semua.
Tolong doakan Aya dan kawan-kawan Aya sama.

Wish luck to all my friends.
Do the best in the practical ^^

Pesanan ringkas :
Note ni khas untuk hang. Aku tahu hang akan stalker blog ku ini. Cuma cepat atau lambat je. Beb, lama dah ko tak online kan ? Takpelah aku akan cuba faham keadaan ko itu. Hope ko okay kat sane and sentiasa diberikan kesihatan yang baik. InshaAllah. Weyh, aku dah nak masuk praktikal ni. Serius aku takut. Ini merupakan pengalaman pertama buat aku. Ko tolong doakan yang terbaik buat aku k. Maafkan salah silap aku selama ni. Mane tahu kata-kata atau perbuatan aku ni buat ko terasa hati. Maaf jugak kalau dah banyak menyusahkan ko untuk melayan karenah aku ni ;D Beb... Aku nak end post aku harini. Moga bahagia selalu. Terima kasih segala sokongan ko selama ini. Sekali lagi... Doakan aku beb ! :) 
Jaga diri~

No comments: